onsdag 29 maj 2013

Flera funktioner i en









































Foto: Johanna Eklöf/Formelle Design

Att hitta snygga äggkoppar är inte det lättaste minsann och jag har 
länge sökt efter några man kan använda till vardags. När jag var inne 
på Granit igår så blev jag påmind om den finfina idén att använda 
deras betongljusstakar som äggkoppar. Briljant idé kände jag och 
köpte genast med mig sex stycken. Tröttnar man på att äta ägg ur 
dom är det bara att stoppa värmeljus i och sätta dom ute på altanen 
och lysa upp sommarkvällarna.

Finding stylish egg cups is not the easiest thing indeed and I 
searched for a while for some. When I was at Granite yesterday, 
I was reminded of the squeaky idea of ​​using their concrete 
candlesticks as egg cups. Brilliant idea, I felt and immediately 
bought me six. If you get tired of eating eggs out of them you 
can put tealights in and put them out on the patio and light up 
the summer evenings.

//Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar