fredag 27 juli 2012

Smycken fulla av kärlek









































Foto: Johanna Eklöf/Formelle Design

Ända sedan jag och min man gifte oss har han pratat om att när vi 
firar 10-årig bröllopsdag så ska jag antingen få fler diamanter i min 
vigselring eller en annan fin ring att ha till de andra. I höstas kom 
då denna magiska dag då vi firade många underbara år tillsammans. 
Han frågade vad jag önskade mig för ring i gåva och jag kände att 
de ringar jag har är enkla och fina som de är och att jag då hellre 
önskade mig något fint armband som man kan använda både till 
vardags och fest och som passar tillsammans med ringarna. Vi 
gick in på Efva Attling i Göteborg och spanade och hittade två 
armband som jag direkt föll för. Hade blivit överlycklig om jag fått 
ett av dessa men han överraskade mig med båda i present. Så nu 
är min vänstra hand och arm full av vackra smycken med mycket 
kärlek i. Är lyckligt lottad med en underbar och omtänksam man! 
Nu fortsätter vi vår resa på kärlekens väg och njuter av varandra 
och alla kommande lyckliga år tillsammans!

My husband and I celebrated 10-year wedding anniversary last 
fall and I got these beautiful bracelets from Efva Attling as a gift 
of love from him. So now my left hand and arm are full of beautiful
jewelry with lots of love in. Are blessed with a wonderful and caring 
man! Now we continue our journey on the path of love and enjoy 
many wonderful years together!

//Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar