torsdag 31 maj 2012

När törsten behöver släckas











































Foto: Johanna Eklöf/Formelle Design

Nu när sommaren närmar sig och värmen förhoppningsvis snart
kommer tillbaka kan det vara gott med något törstsläckande.
Med en form på flaskan som gör att man mer än gärna sparar den,
en etikett med galet snygg formgivning och ett innehåll som tilltalar
smaklökarna på ett sött och gott sätt kan jag med varm hand
rekommendera denna!

When summer and the heat comes and you need something good
to drink, I can recommend this refreshing drink. Nice for the eyes
and with a wonderful flavor.


//Johanna

7 kommentarer:

  1. En sådan skönhet vill man ju ha kvar, bara för att få titta på den :)

    SvaraRadera
  2. Den är inte bara snygg den är god oxå;) bästa kombon! Kramar

    SvaraRadera
  3. Ooo så fin flaska! Den måste jag smaka i sommar. Tack för tipset! Kram Linda

    SvaraRadera
  4. FIn flaska men förmodligen väl sött för min smak. :) Kram /Nellie

    SvaraRadera
  5. men åh, så fint!
    Tack för tipset.

    Och tack för kommentaren hos mig, de gör mig lika glada varje gång.

    Ha en fin kommande helg.

    SvaraRadera
  6. Det ser verkligen gott ut, och fint!

    SvaraRadera