fredag 23 mars 2012

Vårkänsla och shoppingsug















































































Foto: Pressbilder Ikea

Riktigt vårig och härlig väder vi haft idag. Känns skönt att solen skiner och det
börjar bli lite värme i luften. I helgen lär den stora och gräsliga studsmattan (inte
det snyggaste man kan ställa på tomten direkt...) åka fram, är en liten som
längtar så. Jag är sugen på att ändra om lite hemma, flytta saker från en plats till
annan och kanske investera i något nytt. Ikea kommer med massa nyheter och i
april kommer dessa produkter i butik. Får se vad som flyttar in hos oss.

Lovely spring weather we had today. Nice with sunshine and little heat in the air.
I want to change a little at home, moving things from one place to another and 
maybe invest in something new. Ikea comes with lots of new and these products
come in April. Will see what is moving in with us.

//Johanna

2 kommentarer:

  1. Vad är det egentligen med våren som gör att vi vill förnya, överallt, i garderoben, hemmet etc? Jag har varit på IKEA idag och fick med ett nytt matbord hem. Ojdå! :) Kram

    SvaraRadera
  2. Halloj! :D

    Ang slangen..
    Ska rätta mig lite, den är turkosaktig och grå. zickzacken som jag fått för mig fanns, fanns inte utan var en grå rand....lite bättre tycker jag haha! :D Inköpsstället stämde dock!

    Ha en fin vecka! Kram

    SvaraRadera