söndag 15 januari 2012

Obligatoriska glasflaskan




Foto: Milli Lembke/Formelle Design

Ja, det visade sig att även jag hade en gammal damegang (stavas det så?)
ståendes i garaget. Perfekt att plocka in i tiden mellan granruskor och påsk-
ris. Tid för lite make-over i hemmet i helgen med andra ord. Det har för övrigt
varit väldigt ljust i helgen med massor med sol, vilket verkligen var välbehövligt,
men ljuset får mig att att undra var allt damm kommer ifrån. Dammsugning nästa
punkt på schemat. Suck. Ha en skön söndag!

Yes, it turned out that I had an old damegang (spelling?) standing in the garage.
Perfect to take inside between Christmas and Easter. Time for a little make over at home
during the weekend in other words. It has also been very light this weekend with lots
of sunshine, which really was much needed, but the light makes me wonder where all the
dust comes from. Vacuuming is the next thing on the schedule. Have a great Sunday!

//Milli

3 kommentarer:

  1. Vilken snygging! Trodde först att du köpt den här: http://shop.darlingthings.se/dekoration-1/glasflaska-house-doctor-klarglas.html
    Jag är så sugen på att beställa men försöker hejda mig :)
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. kikar förbi och hoppas du haft en bra helg och får en fortsatt trevlig vecka :)
    Du har en riktigt trevlig blogg ju :)
    / Lavali


    ..:: Hela min värld i bilder - min viktresa med 9 tappade kg och 13 kg kvar - tips på att tjäna 600kr/värvad medlem utan krångel och Tävlingar ::..

    SvaraRadera
  3. Åh kul att jag hittat ytterligare en inspirerande blogg! Va snyggt det blev! Har själv två ståendes i garaget, kanske skulle få flytta in istället?

    Önskar er en fin dag!

    /Hanna

    SvaraRadera