fredag 30 december 2011

Happy Birthday to me!












































Foto: Johanna Eklöf/Formelle Design

Idag är en speciell dag för mig, för idag är min födelsedag!!
Ja, då blev man ett år äldre och förhoppningsvis lite klokare. Har blivit rejält
uppvaktad med små meddelanden, presenter, fin sång och god tårta. Är glad
att jag inte bor på Samoa idag för dom valde att ta bort denna fina dag i år.
Mycket märkligt beslut som jag inte alls förstår mig på, den som är så bra.
Vi har haft en lugn och skön dag hemma och den största aktiviteten som skett
är ett besök på biblioteket för att lämna tillbaka och låna nytt. Har börjat pyssla
bort julpyntet lite smått och längtar nu efter våren även om jag vet att det dröjer
ett tag till. Granen står och barrar värre än någonsin så nu lever den riktigt farligt
och åker ut inom kort, kanske redan ikväll. Mycket mer än så har inte hänt här
idag, ska nog fortsätta att pyssla bort och sen blir det en god middag med min
lilla familj. Härlig dag det är! Vill passa på att gratulera min kusin som jag har
äran att dela denna födelsedag med och även hans son, skoj !! Och även till
min fina vän som skrivit så fint och gratulerar mig på sin blogg idag. Och till
alla er andra som bidragit till en fin födelsedag!! Kram på er!

//Johanna

6 kommentarer:

  1. Stort grattis till dig på din dag, hurra hurra!!! stor kram

    SvaraRadera
  2. Åh, stort GRATTIS på födelsedagen! :) /Nellie

    SvaraRadera
  3. Stort GRATTIS från mig!!! Och så passar jag på att slänga in ett GOTT NYTT ÅR oxå;) Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis GRATTIS!
    Och GOTT NYTT ÅR!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Åh vilken bra dag att fylla år på ...den bästa !! Hoppas du hade en lika bra födelsedag som jag hade i går...:)
    Ha en mysig nyårshelg & ett riktigt gott nytt år !
    Kramar från Gotland

    SvaraRadera