torsdag 15 december 2011

Granrisbukett







































Foto: Formelle Design

Jag fortsätter på temat gran även idag. Med inspiration från en av
mina favorit blomsterbutiker gjorde jag mig en liten granrisbukett
som står på sideboardet på övervåningen. Dom fina betonggranarna
förstärker julkänslan och som pricken över i:et en tavla med
uppmaningen att lyssna till sitt inre. Känns att julen närmare sig
och i kväll blir det julpyssel blandat med städning här hemma.

//Johanna

5 kommentarer:

  1. Vilken fantastiskt inspirerande blogg ni har! Och jag älskar den lilla granen i hallen i en vas :)

    SvaraRadera
  2. Inspirerande bilder och väldigt fina grafiska tryck. Smakfullt!

    En fin adventshelg önskar jag dej, med mycket ljus.
    // Lissen

    SvaraRadera
  3. Tack för fin kommentar hos mig. Och kul att hitta en ny blogg! Ser spännande ut. Ska kika runt lite!
    Ha det fint

    Nanna/såfintjagvill

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Väldigt inspirerande stilleben du har gjort med granen och detaljer i silver/zink och svart. Mycket snyggt! Och fin blogg du har. Hoppas att du får en mysig helg!

    SvaraRadera
  5. Snyggt tryck och nu fick du mig på andra tankar...Jag ska ut och "sno" lite granris från scouterna som har haft julmarknad=))Då brukar det ligga lite ris kvar till alla grannar=)Annica

    SvaraRadera