torsdag 3 november 2011

Ett år äldre - många år klokare



















Foto: Formelle Design

Ja, då var man ett år äldre och året som har gått har
varit minst sagt som en jäkla berg- och dalbana.
Det har hänt en del; jag och Johanna startade Formelle
Design, jag har hunnit byta jobb två gånger och jobbstad
från Helsingborg till Landskrona till Höganäs. Jag har hunnit
separera och köpa mig ett nytt hus. Ja, jag har lärt
mig en del om mig själv under året som gått och kommit
till en del insikter både om andra och mig själv.
Har haft en riktigt skön födelsedag idag, men nu är
jag riktigt trött och ska snart sova.

Som sagt, ett år äldre men många år klokare...

//Milli

1 kommentar:

  1. Låter som en summering av ett mycket händelserikt år! Grattis på stora dagen!
    Kram Kicki

    SvaraRadera